+ 3
Inlägg: 1670034
Svarskommentarer
Sv: Silly season 15/16
Om man tittar på poängligan i SHL och HA så finner man 5 och
6 transatlantiska spelare på de första positionerna.
Vi hade Emil och Andre och Ludvig, men det räcker inte..men låg en bit efter..
Vi måste ha fler poängmaskiner i laget. .
6 transatlantiska spelare på de första positionerna.
Vi hade Emil och Andre och Ludvig, men det räcker inte..men låg en bit efter..
Vi måste ha fler poängmaskiner i laget. .
+ 1
Nu känns det helt plötsligt som om man glömt att arenan borde säljas...
Nu vill man ha en uppdatering el lösning på saken...