1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614876 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1670513

Sv: Apropå nånting...

SMÅLAND: Vad ska man tro om Pantern då? Vilken klass håller dom jämfört med övriga lag? (OBS! Jag bortser från AIK och Tälje som kommer vara solklara 1:or och 2:or i den här serien)

Man vann Allettan S:a knappt före Troja. Ett Troja som är utslagna. Sundsvall Blå vann sin serie i överlägsen stil men det känns något vanskligt att dra några växlar alls mellan serierna innan lagen mötts sinsemellan. Vi får väl ett första svar i morron i SEA.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby o jå1:

Det är mycket svårt att gå in i en kvalserie..
Pantern och Sundsvall är svårbedömda och likaså
Tingsryd och Västervik.
Alla fyra lag har ju inget att förlora bara allt vinna.
Västervik och Pantern har ju aldrig lirat i HA..
Det kommer att bli enorma publikfester i de fyra lagen och
jag kan tänka mig att de kommer att köra full fart i 60 min.
De kommer att ha lapp på luckan i varje match..
SSK och AIK har enorm press på sig och ett uttåg ur HA
vore katastrof för båda klubbarna och AIK med nyss kkhot och SSK som storsatsat..
En dålig start och lagen kommer att svikta enormt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer