1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1672850

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND: tomheten som uppstår när Modo vinner...


Här skulle en bild på Perra med holken utrycker vara om jag kunde få in den...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
söder över: Är det någon som har uppträtt storsint och rejält är det Perra. Hade han varit av Kola-karaktär lär han ha kunnat kasta en hel del skit på Timrå efter att han fick lämna. (Ej att förväxla med att det gynnar klubben på sikt om oegentligheter kommer fram.)

I nuläget och något år framåt vill jag ha ett starkt Modo, vilket jag tror gynnar TIK. När Timrå tar sig tillbaka och är tillbaka i SHL kommer vi ha ett grymt drag kring hela klubben, så då tar vi tillbaka förarsätet oavsett.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.