1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1672904

Sv: Apropå nånting...
Kongo: jag har inget kolan komplex riktat mot Perra...

Han var trevlig och artig när han representerade oss. Han tog sig tid att snacka lite och delade med sig om vad han tyckte olika killar i laget hade för tydliga fördelar att bidra med osv. Han kändes genuin och godhjärtad. Så här i efterhand kan jag tycka att vi hade haft mer nytta av en sådan tränare som mer tydligt kan detaljstyra en spelplan men vaffan han var en go gubbe!

Jag menar dock att det finns foton jag sett på Perra när han ser väldig hmm hur ska man säga.... Tom? ut på... Jag menar bara det. Rent utseende mässigt.



Jag har svårt för Modo vinster MEN. Jag måste få se Timrå ik i himpan till höst igen så...

Jag hoppas helt enkelt inte att Modo vinner utan bara att hästen torskar... ;)

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

roligt att det går bra för Lander iallafall 

www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/internationellt/nhl/article20480186.ab

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.