Inlägg: 1673976
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:
Jaji, Ullmark är tät. Jävligt tät.
Bättre det än att gå över ån efter vatten i alla fall... : )
Jaji, Ullmark är tät. Jävligt tät.
Bättre det än att gå över ån efter vatten i alla fall... : )
+ 1
Jag hämtade lite vatten i sjön härnere. .det är precis vad jag känner nu..