1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1674816

Sv: Apropå nånting...

Nu är det Timrås 3:e säsong i hockeyallsvenskan... Vi måste upp i SHL nästa säsong! Vi måste tro på det också, stenhård träning i sommar är det enda som gäller!! Abstinensen att se Timrå IK i SHL är börjar bli otålig. Hoppas att de avancerar nästa säsong så kan vi bygga ett framtidssäkert lag och etablera oss i SHL igen.

Hur går det med arenaförsäljningen? Skulle Stig köpa arenan för 40 mkr? Verkar gå lite trögt ang försäljningen.

FORZA TIMRÅ IK! VÄRLDENS VACKRASTE KLUBB!


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.