1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614708 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1675018

Sv: Apropå nånting...
SMÅLAND:

Tredje raka från Leksand i TV10 - inte illa!

Ja, lite party och förhoppningar om ett nytt mirakel. : )

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp:

Det är inte så illa pinkat det..:-)

Själv hinner jag inte se matchen då jag ser " ZlatanZhow " live i
Moldavien då..

Sitter på tåget nu till fjollträsk nu och ännu inget stopp på vägen..
Jag är verkligen imponerad. .

Såg att de visar Hästen-Modo på TV10 ikväll med, men det missar jag med..
Flyger ju redan i eftermiddag..

Nu laddar jag tusen till morgondagens hyperviktiga EM-kval match i Moldavien som jag ser på plats..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.