Redax 2: Yees!!! Men VAD sysslar Jonasson med i Sportradion ?? Är han SSK-fantast??? Se´n sitter han ju mest och "bluddrar en massa skit" den korta stund han är i sändning.
Eller är det jag som bara är spänd inför hur det ska gå för TIK ?
Jonasson är INTE min favorit, det kanske framgår !!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Yees!!!
Men VAD sysslar Jonasson med i Sportradion ?? Är han SSK-fantast??? Se´n sitter han ju mest och "bluddrar en massa skit" den korta stund han är i sändning.
Eller är det jag som bara är spänd inför hur det ska gå för TIK ?
Jonasson är INTE min favorit, det kanske framgår !!
TIMRÅ IK 4 Ever !!!