Varför kan inte Jonasson vara som de andra kommentatorerna - Patriotisk ???
Jämnt när man här den gratis-åskådaren så är han kritisk och nedlåtande. Han kommenterar ju Timrå och Modo, kan han för F inte vara lite postivt ngn gång då.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Varför kan inte Jonasson vara som de andra kommentatorerna - Patriotisk ???
Jämnt när man här den gratis-åskådaren så är han kritisk och nedlåtande. Han kommenterar ju Timrå och Modo, kan han för F inte vara lite postivt ngn gång då.