Frella:Det är ju fan att verkligheten ser ut som den gör. Att kommunen egentligen är den som bestämmer. Annars hade det varit klart redan med Tvättbjörnen och det med en betydligt gynnsammare lösning för klubben, oavsett vilka det nu blir och hur det avtalet kommer att utformas.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frella:Det är ju fan att verkligheten ser ut som den gör. Att kommunen egentligen är den som bestämmer. Annars hade det varit klart redan med Tvättbjörnen och det med en betydligt gynnsammare lösning för klubben, oavsett vilka det nu blir och hur det avtalet kommer att utformas.