Hört att allt över nånstans kring 35 milj då skulle kunna gå rakt in på föreningens konto. Gissar dock på att det finns andra skulder som kommer att äta upp mycket av den slant det kan tänkas bli. Sen beror mycket på hur banken väljer att spela. Har varit många turer där. Kommer de att vara villiga att skriva av nåt på lånet när de ser att klubben kan göra sig en rejäl hacka? De vill självklart ha igen så många kulor som möjligt. Risken finns att vi står där, visserligen skuldfria, med hög hyra och utan eget kapital när allt är klart.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer