3 nya poäng och Albert Svanberg tycker att Timrå ska ha ett "mini bragdguld" efter sin insats så här långt. En hyfsat bra matchkvalité med tanke på att det var SSK man mötte.
Lind och Kapanen bäst. Sannys tacklingar alltid sevärda och Halvard´s mål fick tyst på klagomuren ovanför mig.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Lind och Kapanen bäst. Sannys tacklingar alltid sevärda och Halvard´s mål fick tyst på klagomuren ovanför mig.