Hälge: Enl. Text-TV räddade Kapanen Timrå ikväll. Kollade själv på matchklippen och det såg ganska svettigt ut emellanåt, men även Timrå brände chanser.
Drygt 4000 på läktarna måste väl anses svagt när Timrå ligger två i ES. Man kan undra vad som behövs för att det ska bli fullt hus .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Drygt 4000 på läktarna måste väl anses svagt när Timrå ligger två i ES. Man kan undra vad som behövs för att det ska bli fullt hus .