Samtliga badgäster härinne är nu skyldig ett tack mail till samtliga i ledningen av sossarna, vänstern och centern !!! Tack Ewa för att du ännu en gång tog fram ditt sanna röda Timrå hjärta :)
Märklig upplösning kan man tycka. Det var ju så jäkla många företag som var sugna på ladan ett tag. Var försvann tvättbjörnen? Tidigare så kändes ju kommunen rätt ointresserade och verkade i princip inte bry sig om Timrås överlevnad. Känns nästan som de fick kalla fötter för läckan. Är det klart att läckan var i kommunen?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer