Sputnik: Jag är på plats och ska kolla ikväll. SMÅLAND har ju flaggat för att han är här, undrar om han går att identifiera? (Jag har en TIK - jacka och blågul halsduk).
Förutom fem Tikare i mitt sällskap har jag identifierat sex rödvita till på planet. Bra spridning på klubbtillhörighet blabd folk som visar den utöver Sverigesympatierna men TIK och Leksand verkar vara vanligast. Ingen bobcat siktad. Skräll...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer