1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 168436

Sv: Timrå IK-Södertälje SK
dr Dängroth:

Klockrent neggande. Där satt´n. Förövrigt så så har jag fullpott på Östra stå, TIK - HV 5 - 0 och nu TIK - SSK 3 -1. Synd att Kungen inte fick hålla nollan, det hade han varit värd ikväll.

Jag fortsätter att skrocka på ja framgenom. SSK:arna hade inte käkat tillräckligt av de neongröna farmaceuptiska pillerna ikväll. Denna afton fick pillertrillarna ge sig mot ett för dagen övermäktigt Timrå. Timrå visade upp mästartakter ikväll. Det finns inga speciella lirare i detta Timrålag. Vi diskuterade lite om det i pauserna och kom fram till följande:

The Big Red "Hot" Machine ångar bara på....

Ps. Känner på mig att knätofsarna får det svettigt på torsdag. Ds.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer