Viito: Vad gäller "klagomuren" på östra stå så är det alltid mindre förnuftiga personer uppåt på läktaren som man hör men inte vill höra. Ni vet alla hur det är att höra dialoger uppåt på läktaren som inte hör den dialog som sker nertill på läktaren.
Vi har alla olika favoriter i laget men dom står snett uppåt har alltid fel.....
Hälge vänder sig alltid om och säger åt dem att vara TYST !
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi har alla olika favoriter i laget men dom står snett uppåt har alltid fel.....
Hälge vänder sig alltid om och säger åt dem att vara TYST !