1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1684405

Sv: Apropå nånting...

Av en händelse sökte jag på "pundare" på Google bilder. Första bilden som dök upp var intressant. Prova du också!


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Vargher85: Hahaha. Sen tycker jag att sånt där är lite googlekusligt. Jag undrar om random icke hockeyintresserade person får samma träff eller om de där demonerna i silicon valley bara ger en hockey/Timråsurfande person en sliten Crippe? Hemp som kanske gillar mello mest kanske fick upp Anton Ewald och fattar ingenting?

Sv: Apropå nånting...
Vargher85:

Nej, jag känner inte igen personen på bilden. Är det någon bekant till dig eller?

Sv: Apropå nånting...
Jag är tillbaka i Sverige... Kul väder... Timrå ledningen är i Prag va? Då blir väl inga nya spelare presenterade... Annars känns det lite svårtippat i VM,.. Vi verkar ha ett ganska komplett lag med rollspelare till 4 femmor så det känns rätt bra iaf!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer