Har för mig att Kapanen debuterade mot Luleå den 11/12-2001. Snart ett år sedan Kapanen kom till Timrå alltså. Vi vann också med 3-2. Årets värvning förra året.
Nu äre: ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZäta
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har för mig att Kapanen debuterade mot Luleå den 11/12-2001. Snart ett år sedan Kapanen kom till Timrå alltså. Vi vann också med 3-2. Årets värvning förra året.
Nu äre: ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZäta