1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 168483

Sv: Timrå IK-Södertälje SK
orion: Varför slösa nåt på dom , låt dom förtvina i tystnaden.
Tänk när dom ensamma står där käbblar och Timrå spelar i slutspel...och vi njuter. Bär ut dom i Strimmahallen och skicka in Bulla och Olle Åhman. Och låt dom betygsätta skridskoåkningen.
Då skulle dom få frossa i negativismer.... ha ho ho

Jag hyllar LAGET och tränarna, STARKT gjort hitintills !
Fortsätt med eran ödmjuka kämpande alla för en inställning !!
Några extra guldstjärnor till liraren Micke Lind för hans jävla anamma duktiga klubbteknik och speluppfattning ÖVER hela planen, täcker skott, bryter och levererar passningar av gudsnåde !
OCH gör mål !!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer