1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614972 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 168496

Sv: Timrå IK-Södertälje SK
orion: Jag tror inte att MH utfärdar professorstitlar i hockey eller att påven helgonförklarar hockeyspelare. För mig räcker det med att han gör det han gör. Men vi fans kan ju rösta fram honom som årets spelare ännu en gång. Det är väl titel som låter duga! Jag minns då Lind roffade hem den titeln flera år i rad men jag minns inte vilka säsonger det var. Påminn mig! Annars är det smått otroligt hur bra Timrå IK spelar denna säsong. Jag har iaf. inte hunnit med att ställa om mig från "aldrig-vinna" supporter till "alltid-vinna" supporter. Fast det är kanske bäst att aldrig göra det så att man inte drabbas av hybris och senare hockeygudarnas hämd - nemesis. Nån fler drabbad?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer