1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1693194

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Från TIK Support:s Facebook-sida:

Nu på måndag 24 augusti kl 17.00 är det dags för kommunfullmäktige-mötet som rör kommunens övertagande av ishallen. Sammanträdet i kommunhusets fullmäktigesal är öppet för allmänheten och kommer bara behandla denna fråga. Det kommunala övertagandet innebär en fortsatt låg kommunal nettokostnad för ishallen, att Timrå IK får förutsättningar för en fortsatt verksamhet och att föreningen kan generera en hyresintäkt till kommunen. Supporterklubben uppmanar alla vänner av Timrå IK och Timrå kommun som vill visa sitt stöd för de som är för en konstruktiv lösning att närvara på fullmäktigemötet.

Vi syns på måndag kl 17.00!

Tillsammans är vi starka. Tillsammans är vi Timrå IK. Tillsammans ska vi rädda Timrå IK!

Framtidshälsningar
Timrå IK Supporterklubb

Svarskommentarer

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Scrolla ner till: Telefonväkteri om Timrå ishall.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer