1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614958 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1694388

Sv: Stöd Timrå IK - köp ditt årskort NU!!

dr dängroth: Intressant, hoppas det kommer att gå bra för er. Men, förstår jag avtalet rätt så kommer Timrå att få all ersättning som blir för uthyrning till andra föreningar, organisationer och även vissa skolverksamheter, trots att kommunen står som ägare för arenan. Jag tror att den delen kommer att bli diskuterad, men det är ju en bra affär för TIK i varje fall..:)


Svarskommentarer

Sv: Stöd Timrå IK - köp ditt årskort NU!!
KomIgenNu: betalar klubben fem miljoner vilket är överlägset mest i serien så vore det ju fan om man inte fick ta andrahandsuthyrningen

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer