1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 169542

Sv: Leksand-Timrå
Oj Oj Oj fy fan!
Vi vinner och vinner,dubblat rekord från i fjol å då har vi bara spelat hälften av säsongen nu!

2 i serien och 3 närmare inianerna!

ser med glädje fram emot Timrå IK-HV71 på lördag,efter senaste matchen (timrå-hv71 5-0) så andas man optimism......!!
Vi är ett lag i medgång detta år!vi är att räkna med!
I varje match,vi ska varken tro att vi förlorar eller att det är en "lätt" match!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.