1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1696664

Sv: Presskonferens

lungan:  Troligen kommer SCA att gå in som MEGA-SPONSOR i Timrå IK nu.

;-)


Svarskommentarer

Sv: Presskonferens
erathoo: Exakt, ge upp snedseglandet i Volvo Ocean Race och gå in som arenasponsor för Timrå IK istället.

Sv: Presskonferens
erathoo: Något du hört eller bara en förhoppning? :-)

Sv: Presskonferens

Sällan har så många en enda människa så mycket att tacka för. 

Hade inte Nollan städat upp i galenskapen som Thomas och Christer lämnade efter sig så hade inte klubben existerat i dag. 

Väl utfört dagsverke Lars Nolander, hoppas att du får det något lugnare på SCA.

Kan inte tacka dig nog.

Tillsammans gör vi varandra bättre.

Redigerad kommentar


Sv: Presskonferens
Ja varför inte. SCA satsar ju 8 miljarder på en till fabrik i Östrand. Som kompensation för buller, utsläpp, slam i Klingerfjärden och andra inte så roliga faktorer som det innebär med en sån fabrik i centrum så borde de lätt kunna ersätta kommunen för sveda och värk. Nollan får ansvaret att fördela pengarna i Timrå kommun. Ortens hockeylag får 100 mille på 10 år. Ja det låter okey! Hörde att Nötverk Timrå redan börjat skriva på ett överklagande.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer