Laken: haha sry, tänkte ej på vart jag skulle publicera det ;) Men du tror på det alltså? Jag skulle vilja ha en uppdatering innan matchen imorn. Sen kommer dom ta bort de där, det gjorde dom förra året efter premiären..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men du tror på det alltså? Jag skulle vilja ha en uppdatering innan matchen imorn. Sen kommer dom ta bort de där, det gjorde dom förra året efter premiären..