J F K: Nåja, Karlkvist har du/vi ju ingen aning om han konkurrerade ut. Känns osm att böja på sanningen. Det var ju faktiskt helt på det klara att han skulle spela i Mora i år redan när han skrev kontraktet.
Inlägg: 1699291
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Monno: så var det, men hade han visat sig riktigt bra på försäsongen hade man nog behållit honom. Nu är dock försäsong inte samma sak...