1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614705 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1699361

Sv: Apropå nånting...
Monno: Jag känner mig helt säker på att man skulle tagit hit honom ändå. Jag vet att planen var Mora, men jag kan inte tänka mig att man inte har möjligheten att ta hit honon om han överraskar ordentligt. Det är modos spelare trots allt och liknande har hänt många gånger med andra inblandade lag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

J F K: Vad jag har kunnat läsa mig till och hört tidigare så var det väl på förhand bestämt att Karlkvist skulle spela med Mora denna sässe oavsett? Skulle väl vara om 5-6 spelare trillade av pinn då..

Det är ju liksom inte bara, "Det är våran - ta hit!", utan det finns ju ett gällande avtal.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.