+ 2
Inlägg: 1699670
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Knylan: Jag tycker att Ohre, ska få stå 1-2 matcher till! Han gör det kanon bra!
+ 1
Undra hur det går med namnförsäljningen förresten?