1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1705131

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
söder över: Alltså, Timrås offensiv måste ju vara den sämsta någonsin.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2015-10-18
jå1: ja det är nog så...

Det här håller inte!

Ingen kommer att blomma utan fortsätta mellanmjölka på i sitt spel!

Det saknas driv i det här på isen!

Wedin gick i stå Marklund gick i stå Boyce gick i stå Lindgren gick i stå.
Hallin gick i stå. Molinder frös fast.
Osv...

Man kan inte vinna matcher när man har tre frw som verkligen kämpar på isen...

Berglund Dahlén Öhrn Bohman Nilsson Bryniz och Fernholm

Mot ett LAG kommer aldrig att gå...

Om jag skulle utse min största besvikelse idag så får det nog vara en delad post av Lindhagen som var riktigt mjuk och Molinder som inte kändes kompatibel med någon spelare i rött!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer