Såg bedrövligt ut. Kan fortfarande inte förstå hur man kan ha en så dålig offensiv som vi har idag/har haft hela säsongen!
En annan sak jag inte köper, är: VARFÖR I H****** SKA EMIL BERGLUND SPELA EXAKT ALLT OCH JÄMT?!? VAD HAR HAN ENS GJORT FÖR ATT FÅ SPELA OFFENSIVT? HAN BIDRAR INTE ETT SKIT. Oskarshamn skulle ha köpt han som det var tänkt, istället för att vi förlängde..
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
En annan sak jag inte köper, är: VARFÖR I H****** SKA EMIL BERGLUND SPELA EXAKT ALLT OCH JÄMT?!? VAD HAR HAN ENS GJORT FÖR ATT FÅ SPELA OFFENSIVT? HAN BIDRAR INTE ETT SKIT. Oskarshamn skulle ha köpt han som det var tänkt, istället för att vi förlängde..