Såg bedrövligt ut. Kan fortfarande inte förstå hur man kan ha en så dålig offensiv som vi har idag/har haft hela säsongen!
En annan sak jag inte köper, är: VARFÖR I H****** SKA EMIL BERGLUND SPELA EXAKT ALLT OCH JÄMT?!? VAD HAR HAN ENS GJORT FÖR ATT FÅ SPELA OFFENSIVT? HAN BIDRAR INTE ETT SKIT. Oskarshamn skulle ha köpt han som det var tänkt, istället för att vi förlängde..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
En annan sak jag inte köper, är: VARFÖR I H****** SKA EMIL BERGLUND SPELA EXAKT ALLT OCH JÄMT?!? VAD HAR HAN ENS GJORT FÖR ATT FÅ SPELA OFFENSIVT? HAN BIDRAR INTE ETT SKIT. Oskarshamn skulle ha köpt han som det var tänkt, istället för att vi förlängde..