1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707021

Sv: Apropå nånting...
JobbaPuck: Utvärderingen om uttåget ur SHL finns nog redan, men den vill inte föreningen Timrå IK gå ut med.
Om nu vision 2020 slår in, hur skall man då kunna utveckla produkten i SHL?
Man kan säkert nå till SHL men en det blir en kortvarig glädje efter som det inte går att utveckla produkten under nuvarande förutsättningar. Troligvis kommer man att åka på en ny ekonomisk baksmälla.
Innan man kan få sponsorer att satsa måste man visa framgång eller åtminstone pressentera en realistisk och trovärdig vision.
Kulturen och historian kan vi idag konstatera vad den är värd, hur många fysiska själar är närvarande vid matcherna?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
oldboy: frågan kvarstår

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.