El Maco: GIF Sundsvall
Inlägg: 1707024
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
oldboy: jag gillar också Giffarna. Däremot inte Bobbarna. Jag gissar att du skriver kommentarer på st.nu som signaturen "Blå"?
+ 1