1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707473

Sv: Timrå IK - Almtuna IS 2015-10-27
Andersson: Och en från Bohman innan 0-2. Visst, ishockey handlar väldigt mycket om att ta vara på motståndarnas misstag. Idag blev vi hårt straffade, Mattsson räddade oss också i andra lägen där vi drällt. Men det är jävligt synd. Hade vi blivit utspelade hade det varit en annan sak, att Almtuna varit så otroligt mycket vassare än oss i avgörande lägen. Nu var dom bara det i straffläggningen, vilket då gav dom två poäng. Något som inte alls var oförtjänt sett till hela matchen, ska tilläggas.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer