1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1707602

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

VIK kom väl trea i Kvalserien 2000 och på grund av degraderingen fann man sig tvungna att gå i konkurs. Hade man lyckats hänga kvar i Elitserien kunde man även ha undvikit "konken" då, eller?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Man kanske hade skjutit upp konken ytterligare ett år.

Sv: Apropå nånting...
gillar att när man söker på Sundsvall på eliteprospects.com på fliken "teams" så kommer Timrå IK upp högst upp som alternativ, sen bobbarna sen Timrå IK J20.
Det säger en hel del om vilket lag som är storebror och lillebror.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.