Inlägg: 1708706
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2015-10-30
dr dängroth: Glädjer mig att det är fler som är inne på samma linje som mig och DJ Hemp, att satsa på EN vinnare.
Har du någon realistisk vision för din "vinnare"?
Har du någon realistisk vision för din "vinnare"?
Ungefär som att Västerås bara ville hem.
Det jag befarar är att medelpadshockeyn hamnar i limbo. Botemedlet är att satsa på en vinnare. Att arenanamnet inte sålts är märkligt. Det osar pessimism över bygden. Så fin hockey kultur, sån gedigen historia bland Sveriges största. Krävs lite mer visioner och tunga gubbar som levererar budskapet utåt. Men med ekonomin i total kontroll.