+ 6
Inlägg: 1708764
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2015-10-30
El Maco:
Ja, jag "småtrollar" lite själv när jag känner mig uttråkad. Fast jag antar att de flesta härinne vet ungefär var jag står.
Dock är jag absolut ingen figur som vistas på diverse sociala medier. Det är väl i princip endast här och på svenskafans.com i så fall.
Därför har jag ingen som helst koll på en sådan som Oldboy och vad han eventuellt kallar sig på andra sajter och vad han står för. Jag går enbart på vad han skriver här och då känns han lite allmänt som ett avvikande och därför befriande inslag i den grå massan.
Ja, jag "småtrollar" lite själv när jag känner mig uttråkad. Fast jag antar att de flesta härinne vet ungefär var jag står.
Dock är jag absolut ingen figur som vistas på diverse sociala medier. Det är väl i princip endast här och på svenskafans.com i så fall.
Därför har jag ingen som helst koll på en sådan som Oldboy och vad han eventuellt kallar sig på andra sajter och vad han står för. Jag går enbart på vad han skriver här och då känns han lite allmänt som ett avvikande och därför befriande inslag i den grå massan.
Oldboy är en bobcat men försöker påskina att hen är "neutral". Det är naturligtvis trams. Vederbörande har skrivit ungefär samma sak under signaturen "blå" på st.nu ett tag. Och det är inte gif-blå som är färgen utan bobcatsblå.
Jag tycker det är solklart trollbeteende att registrera ett konto, inte stå för vilket lag man håller på och påstått neutral argumentera på vårt hockeyforyum för att vi borde bli farmarklubb för bobbarna. Att kalla en anka en anka är inte mobbing.
Du trollar ju själv när du är uttråkad mellan varven.