El Maco: Nu är jag inte för något hittepålag. Jag är för ett sammarbete mellan distriktets föreningar.
Inlägg: 1708774
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IK Pantern 2015-10-30
oldboy: Klubbarna samarbetade när de var i olika divisioner men konkurrerar nu när de är i samma serie. Bra så. Niu får de slås om att vara förstalag. Survival of the fittest.
+ 1