1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1709121

Sv: Timrå IK - alltid, alltid
250kg k?rlek: Själv är jag född -71 och bodde 500 meter från uterinken på Alnö. Jag var där så ofta att jag blev väl van vid den skrovliga ytan från en uterink och varenda gång jag spelade med något lag som fick äran att lira i Gärdeladan eller nån enstaka gång i Timrå Ishall så trodde jag att jag hade fel på slipningen. Det var faan som bambi på hal is. All den fina skridskoåkningen var som bort blåst när jag kom till en innomhus hall. Hockeybyxor och axelskydd var inte heller nåt man var van vid. Nä tacka vet jag en uterink, ett par hockeyhandskar, joggingbrallor och en toppluva. Det är hockey det! :-)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - alltid, alltid
OlliJanne: Höglund?

Sv: Timrå IK - alltid, alltid
OlliJanne:
Luxury...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.