+ 1
Inlägg: 1709141
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
erathoo: det skulle se ut det... Representativ demokrati i truppen. Truppen utses utifrån val och spelstilarna är ideologier. Undrar hur sånt samarbete skulle se ut?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Ibland undrar man över detta fenomen och Timrå.
Vissa lag, som ex bruunääs, har hur många högerskyttar som helst. men i Tik spelar man bäst till vänster....tror det det har nåt med politik och arbetar-rötterna att göra faktiskt, vad kan det annars vara? ;-)