Vi har ju en fenomenal förmåga att släppa in enkla mål iaf. Lindhagen stöter sen är det visserligen ett bra avslut också. Detta sker i ett powerplay där vi är ett könshår från att göra mål gång efter gång.
Mjaaa, det kanske kan gå detta ändå. Vi tappade efter deras 0-1 men vi har haft flera kvalificerade chanser. Om vi bara ser till att inte släppa in mer än MAX ett mål till så har vi nog en chans till tre poäng.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Mjaaa, det kanske kan gå detta ändå. Vi tappade efter deras 0-1 men vi har haft flera kvalificerade chanser. Om vi bara ser till att inte släppa in mer än MAX ett mål till så har vi nog en chans till tre poäng.