1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710111

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
250kg k?rlek: Eller så biter man i det sura äpplet och låter avliva föreningen, det vill säga försätter den i konkurs och startar upp i ny regi i en lägre division.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Tingsryds AIF 2015-11-12
Scharnhorst: Jajamen. Skulle det, i det läge föreningen befinner sig nu, vara en bra lösning? Som jag har blivit informerad finns inga lik i lasten längre, kommunen äger arenan. Vad skulle bli bättre med en konkurs och en nystart? Skulle fler sponsorer, supportrar söka sig till föreningen?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer