1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1710694

Sv: Apropå nånting...
{7566}: HAHAAHAH!! nej de tror jag inte, jag sa att om jag hade fått ett erbjudande så hade jag absolut inte tackat nej. för det jobbet skulle vara ett drömyrke för mig. men kan gärna dra ihop en insamling och tipsa om spelare för nubben, spelare som "vi" tar fram och samlar pengar till att försöka få hit.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
palleparling: läste nyss att Eon noterat en brakförlust. Tillgångarna skrivs ned 83 miljarder kronor, motsvarande halva börsvärdet. I artikeln nämndes inget om huruvida Timrå IKs ekonomi påverkat detta;) Då det var en kvartalsrapport skulle ju Timrå IK supportrar ha påverkat detta då man aktivt valt annan leverantör när Eon drog sig ur TIK;)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer