1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1711103

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
Jag tycker att Timrå IK ska börja vinna matcher, främst hemma, och att biljettpriserna ska spegla underhållningsvärdet. Frågor på det?

Svarskommentarer

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
JobbaPuck: 100kr inträde oavsett plats. Se till att fylla långsidorna istället för att folk sitter utspridda. När underhållningsvärdet varit ruskigt lågt i åtminstone 5-6 säsonger vore det på sin plats att iaf visa på goodwill mot de som fortfarande krigar sig ut till arenan.

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
JobbaPuck: Haha glasklart! Spöa Gnaget imorrn och sen kattungarna på lör så är vi med igen.

Sv: Räddningstråden - nu ger vi järnet!
JobbaPuck: Då snackar vi nån form av flexibelt system. Från 10 000 kronor tillbaka till 10 000 kr i biljettpris :)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.