Minns fortfarande hur jag sänkte Leksingen på dansgolvet borta på BergeforsParken en varm sommarkväll i början av 90-talet. När man pratar skit om Timrå så får man sota för det. Sen dess har tyvärr ALDRIG älskat Leksand! Och nu när Perrapöjken tog över taktpinnen för knäckebröna så skratt ja så ja grät ;-) Det sägs ju att solen alltid lyser i Karlstad? Varför lyser den då aldrig för Perra?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
varm sommarkväll i början av 90-talet.
När man pratar skit om Timrå så får man sota för det.
Sen dess har tyvärr ALDRIG älskat Leksand!
Och nu när Perrapöjken tog över taktpinnen för knäckebröna så skratt ja så ja grät ;-)
Det sägs ju att solen alltid lyser i Karlstad?
Varför lyser den då aldrig för Perra?