*Sist, näst sist är jag osäker på men gissar på S/G Hockey
*MoDo o CRIF till Allsvenskan, Timrå åkte ut i PlayOff 1 mot Mora, 5-6, 0-14 skrevs siffrorna till.
*Vi hamnade efter Sollefteå (!) och Sundsvall hockey. Niphallen och Gärdehallen heter hallarna.
*Då kom även Micke Lind, Daniel Casselståhl och Micke Lindström från Brynäs. Kyösti Karjalainen ooch Tomas Nänsén från MoDo. Vi åkte ut i playOff1 mot Nyköping Penguins, 5-6sd och 2-3sd.
*Magnus Salmi från västerås, spelar i Halmstad Hammers nu
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
*Sist, näst sist är jag osäker på men gissar på S/G Hockey
*MoDo o CRIF till Allsvenskan, Timrå åkte ut i PlayOff 1 mot Mora, 5-6, 0-14 skrevs siffrorna till.
*Vi hamnade efter Sollefteå (!) och Sundsvall hockey. Niphallen och Gärdehallen heter hallarna.
*Då kom även Micke Lind, Daniel Casselståhl och Micke Lindström från Brynäs. Kyösti Karjalainen ooch Tomas Nänsén från MoDo. Vi åkte ut i playOff1 mot Nyköping Penguins, 5-6sd och 2-3sd.
*Magnus Salmi från västerås, spelar i Halmstad Hammers nu