1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 171388

Sv: Tävla och vinn!
El Maco:

*Sist, näst sist är jag osäker på men gissar på S/G Hockey

*MoDo o CRIF till Allsvenskan, Timrå åkte ut i PlayOff 1 mot Mora, 5-6, 0-14 skrevs siffrorna till.

*Vi hamnade efter Sollefteå (!) och Sundsvall hockey. Niphallen och Gärdehallen heter hallarna.

*Då kom även Micke Lind, Daniel Casselståhl och Micke Lindström från Brynäs. Kyösti Karjalainen ooch Tomas Nänsén från MoDo. Vi åkte ut i playOff1 mot Nyköping Penguins, 5-6sd och 2-3sd.

*Magnus Salmi från västerås, spelar i Halmstad Hammers nu

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...