El Maco: Nej jag har missat de andra Nyköpingsmatcherna så jag vet att allt detta fantastiska hände vid ett och samma tillfälle.
Huddingematchen var ju också en minnesvärd upplevelse utanpå matchen. Framför allt för Smokeys varitéuppträdande med ett antal balettflickor. Det var lite Lasse Berghagen över den gode Smokey den gången.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Huddingematchen var ju också en minnesvärd upplevelse utanpå matchen. Framför allt för Smokeys varitéuppträdande med ett antal balettflickor.
Det var lite Lasse Berghagen över den gode Smokey den gången.