Vilken match var du på i så fall? För hockeybilderna och domarnädum var väl ändå två olika matcher som jag minns det? Jag tror att den mododyrkande hockeybildsmannen myste under läktaren i kvalserien i alla fall men Smokey misstänkliggjorde domarens inteligenskvot redan i grundserien.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilken match var du på i så fall? För hockeybilderna och domarnädum var väl ändå två olika matcher som jag minns det? Jag tror att den mododyrkande hockeybildsmannen myste under läktaren i kvalserien i alla fall men Smokey misstänkliggjorde domarens inteligenskvot redan i grundserien.