För att koppla till det hockeyrelaterade ämnet nobelfester. Jag ingår i den lilla unika skaran av människor som ätit förra årets nobelmiddag på nobeldagen i anslutning till själva nobelfesten. Närmare än så kan man knappast komma utan att vara med.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag ingår i den lilla unika skaran av människor som ätit förra årets nobelmiddag på nobeldagen i anslutning till själva nobelfesten.
Närmare än så kan man knappast komma utan att vara med.