1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1714699

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-12-06
Eftersom Asplöven så snällt förlorade så är det nu lite avstånd till botten av serien .

Precis som jag misstänkte när serien började : mycket talang och lite spets . Titta vad som händer när man kombinerar dessa saker . Pettersson - Dahlen - Persson kommer dominera fler matcher :)

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - BIK Karlskoga 2015-12-06
Nu såg inte jag den här matchen men den förra, otrolig skillnad mot tidigare matcher man sett. Nu fanns det fart, fläkt och självförtroende. Det självförtroendet lär inte ha blivit sämre idag heller. Fortsätter färjestadslånet att spela som han gjorde då så får han mer än gärna vara kvar.

Nu är det roligt att se TIK igen :)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.